úterý 6. října 2009

U nás nejsnadnější reklamace Tomtom, Mio, Navigon a GoClever

Výrobky nejznámějších značek navigací koupené u nás nyní můžete reklamovat i přímo v autorizovaných servisech výrobců. Dopravu na reklamaci a z reklamace nezřídka kdy hradí výrobce. U značek, jako jsou Tomtom, Mio nebo Navigon reklamaci naštěstí pravděpodobně nevyužijete, ale ať víte, že je o vás případně postaráno i z tohoto pohledu.


Tomtom
Vadu zjištěnou v záruční době reklamujte přes hotline TOMTOM.
Technická a servisní podpora TOMTOM: www.tomtom.cz/support

Infolinka pro koncové uživatele: 239 000 491 (9:00-16:00) – na tomto tel. čísle získá uživatel odbornou pomoc při řešení problémů s produkty Tomtom, pokud bude nutné přístroj opravit v servisním středisku na tomto tel. čísle si uživatel objedná přepravu, která si přístroj vyzvedne na místě které si klient určí - dopravu do servisního střediska i zpět hradí výrobce.
Stejný postup platí i u příslušenství.


MIO
Technická a servisní podpora: http://service.mio-tech.com
Infolinka pro koncové uživatele: 381 210 889 (9:00 – 17:00) – na tomto tel. čísle získá uživatel odbornou pomoc při řešení problémů s produkty MIO, pokud bude nutné přístroj opravit v servisním středisku na tomto tel. čísle si uživatel objedná přepravu, která si přístroj vyzvedne na místě které si klient určí - dopravu do servisního střediska i zpět hradí výrobce.
Stejný postup platí i u příslušenství.


Garmin
Reklamace probíhá přes nás, jako prodejce.
Technická a servisní podpora: www.garmin.cz
Infolinka pro koncové uživatele: 224 936 340 (8:30 – 17:00)


Navigon
Servis a podpora : support.cz@navigon.com
Servis a podpora : prostřednictvím www.navigon.cz si zákazník, objedná opravu přístroje v autorizovaném servisním středisku. Zároveň mu budou přiděleny servisním střediskem přepravní listy. Prostřednictvím dopravce UPS si klient objedná přepravu, která přístroj vyzvedne na místě, které si klient určí-dopravu do servisního střediska i zpět hradí výrobce.
Stejný postup platí i u příslušenství.



GoClever
Servisní středisko:
Husova 2
Jemnice
67531
Email CZ: servis@goclever.cz
Hotline CZ: +420 546 606 021


Nadstandardní servis i v případě nepříjemností je další důvod, proč koupit navigaci u nás.

Váš eshop s navigacemi GPS-navigace-PDA.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat